Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Συνέντευξη με την Anastasiarts !

Γεια σας σήμερα έχω μία συνέντευξη με την Anastasiarts μία doll στο stardoll η οποία δεν έχει γίνει ποτέ superstar αλλά έχει καταφέρει να δημιουργήσει μοναδικές σουίτες , συνολάκια και doll τα οποία συγκρίνονται με αυτά των royalty !

Πώς έμαθες για το stardoll ;

Πριν αρκετά χρόνια ανακάλυψα το stardoll τυχαία αλλά το είδα μόνο ως site που ντύνεις κούκλες και ενώ έμπαινα συχνά δεν είχα κάνει δικιά μου κούκλα. Μετά από κάποια χρόνια μου μίλησε μια φίλη μου για αυτό και έτσι αποφάσισα να κάνω κούκλα.


Πόσα χρόνια είσαι στο παιχνίδι ;

Χμμμ... τον Μάιο κλείνω 3 χρόνια.


Πως αντιμετωπίζεις όλες τις dolls που ισχυρίζονται πως έχεις γίνει superstar ;

Μετά από τόσα άτομα έχω συνηθίσει, απλά γελάω. Αν γίνει "μαζική επίθεση" τις παραπέμπω σε ένα άρθρο που έγραψα και εξηγεί όλα όσα θεωρούν πως είναι ενδείξεις ότι έχω αναβαθμίσει ή τα γράφω περιληπτικά στην παρουσίασή μου. Πιο παλιά ίσως να εκνευριζόμουν, τώρα απέκτησα ένα είδος "απάθειας", "ανοσίας".


Πιστεύεις πως αξίζεις να βγεις covergirl ;

Με τα σημερινά δεδομένα, που βγαίνει όποια ξοδέψει τα περισσότερα...όχι. Αν ο διαγωνισμός ήταν αντικειμενικός και βλέποντας διάφορα άτομα που έχουν βγει ως τώρα, ναι, ίσως να αξίζω. Θέλω να πω, πιστεύω πως η κούκλα μου είναι καλύτερη από κάποια άτομα που βγήκαν στο παρελθόν - όχι όλα εννοείται, μόνο μερικά

Υπάρχει περίπτωση να γίνεις superstar ;

Όχι, σε καμία περίπτωση. Ή μάλλον μόνο αν από κάποιο διαγωνισμό του stardoll που κερδίσω μου προσφέρουν δωρεάν συνδρομή για κάποιο διάστημα - πόσο απίθανο είναι αυτό, έτσι? :Ρ





Ευχαριστώ την Anastasiarts που με άφησε να της πάρω συνέντευξη και όλους εσάς που επισκεφτήκατε το blog μου !


ΓΕΙΑ ΣΑΣ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου